19 Ocak 2011 Çarşamba

The Auriga OST


Daha onceden "The Best Of L'Auriga" etkinlikleri kapsaminda belirli bir sure zarfinda yeni bir sarki koyardim blog'a. Bu sefer farkli bir sey deniyim istedim, bir album yaptim. Ben her albumun genel bir cizgisi olmasi gerektigine inanirim ve sarkilari secerken de buna dikkat ettim. The Auriga OST Vol. 1 daha cok alternatif agirlikli, yer yer post-rock ve pyshcedelic rock iceren sonda ise dinleyenlere guzel bir veda eden bir album oldu. Ben yaparken cok eglendim, gerek kapagi olsun gerek sarki secimi olsun uzun bir aradan sonra blog icin heyecan duyarak bir sey yaptim. Umarim siz de begenir ve zevkle dinlersiniz. Iyi dinlemeler.

The Auriga OST Vol. 1
1. Festus- Mor Ve Otesi
2.Glamorous Glue- Morrisey
3.Commorative T-shirt- Oceansize
4.The Sound Of Muzak- Porcupine Tree
5.Station- Russian Circles
6.The Outsider- A Perfect Circle
7.Rise Up And Fight- Crippled Black Phoenix
8.Sheep- Pink Floyd
9.Keep The Car Running- Arcade Fire
10.Don't Let The Man Get You Down- Fatboy Slim

1 yorum:

Adsız dedi ki...

cogzel