27 Aralık 2010 Pazartesi

Notlar #?


- Baya uzun bir sure blog'u bosladim. Once bu boslamayi zaman eksikligine baglasamda, sonradan heyecan eksikligine bagladim, sonrada Twitter'i sucladim. Su Twitter mikroblogging konseptiyle blog'lara agir bir darbe indirdi. Twitter'da insanlari, blog sahiplerini takip etmekten blog'lardan uzaklastim (kendi blog'umda buna dahil). Neyse ki eski heyecanima ve blogger'a bagliligimi geri kazanmis gibi hissediyorum su an. Bu vesileyle yolumuzu gozleyen olduysa(pek sanmiyorum ama) ozur dilerim.

- Su gecen son aylarda universite basvurulariyla baya bir ugrastim su an'a kadar yaklasik 20 essay yazmak kolay gelmiyor hele istediginiz bir konu hakkinda degil de sizden istenilen bir cok konuya yazacak sey bulmak epey mesakatli bir is. Hele bir de konulari bilseniz, insanin kendisini bir odaya kapatma hissini uyandiracak seviyedeler. Neyse ki artik tunelin sonu gorunur gibi az kaldi, cok az. Facebook'uma o yavsak Amerikalilar gibi "College apps done." yazip William Wallace stili kendimi yirtmam yakindir.

-"If you have a racist friend, now is the time, now is the time for your friendship to end" . Her ne kadar bos, sade, etkisiz bir soz gibi gozuksede The Specials'in agzindan dinleyip iki kere dusunmek lazim. The Specials-Racist Friend.

-Bu arada Fenerbahceli arkadaslara seslenmek istiyorum. Bakin beyler futbol takimimizda bir numara yok lakin erkek basketbol takimimiz cubuklunun hakkini veriyorlar. Gidin destekleyin lan, metrobusle iki adim. Kadin basketbol ve voleybol takimlarini anlatmaya gerek yok zaten, Fenerbahce bir spor kulubudur, unutulmasin.


-O kadar usengecim ki Notlar serisini en son ne zaman yazdigimi unutmusum. Bir baska detayda bu kadar uzun bir aradan sonra oldukca anlamsiz bir postla donmem ama su aralar yasadigim kafayi seviyorum. The Specials dinliyorum geceleri Iron Maiden'a donuyorum, Umut Sarikaya okuyup yatiyorum. Kolej aplikasyonlari'da bittimiydi bekle beni beyaz.

-Iyi bir hafta gecirin.

Hiç yorum yok: