28 Şubat 2010 Pazar

Crap Kraft Dinner


Haftanın şarkısı serisini biraz olsun geciktirdim ama işte uyuşuk bir pazar gününde hele de aşığı olduğunuz takım yenilmişken sizi daha çok uyuşuklaştıracak ve sakinleştirecek yegane parça ile karşınızdayız.

Herkesin dilinde bir pazartesi sendromu vardır da beni etkileyen iki sendrom bir de etki var şu dünyada, birincisi muse abilerimizin hediyesi olan Stockholm sendromu ikincisi ise Pazar uyuşukluğu sendromu ki beni her pazar dünyanın en tembel ve uyuşuk insanı yapan pis bir sendromdur bu ancak bir de etki vardır ki, Plasebo etkisi, işte o etki Lambuja Blog'da çok iyi tarif edilir, girip bakmanızı tavsiye ederim özellikle Fenerbahçe taraftarı olan ziyaretçilerim tıklamadan geçmesinler bu linki çünkü son sene neler çektiğimiz gayet iyi açıklanıyor.

Çok uzatmadan pazar günlerini atlamaya davet ediyorum tüm insanlığı, çünkü "all I have left is one crap kraft dinner, that you have brought back for me last summer"...

Not: Crap Kraft Dinner blog'un sağ üst köşesinde mevcuttur... Play'e basmanız yeterli...

Not 2: Crap Kraft Dinner'la beni tanıştıran Alaya Durusel'e teşekkürler

Hiç yorum yok: