17 Mayıs 2010 Pazartesi

Ararsınız


Dün on yedi yıllık yaşantımın ikinci gerçek trajedesini yaşadım ve yaşadıklarımdan sonra duşmanımın başına gelmesin dedim, ancak aralarında ki bir çoğunluk haketmiyorlar bu temennimi. Onlar bukalemunluk yapanlar, inandıkları şeyin peşini bırakanlar, karaktersiz olanlar, taraf olmanın anlamını kavrayamamış olanlar ancak kendilerini taraf olarak göstermekle bir yerleri kalkanlar, kendi durumuna bir an olsun bakmazsınız rakibinin başarısızlığı üstünden masturbasyon yapanlar, bütün sene futbol konuşmayıp bir başarısızlıkta eksper kesilenler, aklı sıra dalga geçmeye çalışanlar, evet onlar hiç bir şeyi haketmiyorlar çünkü benim gözümde bir hiçler. Bu yazının amacı kimsenin başarısını gölgelemek, çekememek ya da geyik muhabbetlerine bir karşılık değildir, sevinmesi gereken sevinir, dalgasını geçer başımın üstünde yerleri vardır keza böyle yapan ve saygılı davranan düşman kardeşlerimde vardır, onların gözlerinden öperim ama işte bu yazı etrafımda bolca bulunan o ikiyüzlülere adres edilmiştir. Onlar kendilerini bilirler...

Bir taş olsaydı çatlardı inan, her şeye rağmen büyüyor sevdan.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

http://www.itusozluk.com/goster.php/antifenerbah%C3%A7e/@5168649

http://video.ntvmsnbc.com/kirmizi-cizgi-18-mayis-2010.html

galatasaraylı bir arkadaşın , okuyup da karşı çıkarsan yorumum yok , çünkü sen de o fenerbahçe antipatisini yaratan kitlenin içindesin . bugün fenerbahce.org 'un ana sayfasındaki resme bakarsan özetliyor herşeyi

Kaan Eren dedi ki...

merhaba Galatasaraylı arkadaşım, şimdi öncelikle senin verdiğin iki linkten yola çıkıyorum. Birinci link bir Fenerbahçeli'nin ağzından yazılmış anti-Fenerbahçeliliğin nereden çıktığı sorusunu kendine sorup kendi cevaplaması üzerine yazılmış bir yazı ancak bu şahıs sorunun cevabını bulmaktansa herkesin yaptığı gibi Fenerbahçe nefretinin boyutlarını ortaya koymuş ve asıl anlatması gereken sebepi bu işler Ali Şen'le başladı demekle geçiştirmiş. Şimdi Ali Şen'le başladı bu işler demekle çok önemli bir noktaya geliyoruz o noktada şu: Fenerbahçe milyonlarca insanın kalbinde yaşayan(aynı Galatasaray veya Beşiktaş gibi) bir camiadır ve şahıslara duyulan nefret bir camiaya mal edilmemelidir. Ben Ali Şen yaptıklarını bilmiyorum, kendisine yetişemedim ancak senin verdiğin açılış sayfası örneğinde ki Aziz Yıldırım'ı çok iyi tanıyorum ve kendisinin Fenerbahçe'yi bir şirkete dönüştürdüğünü ve babasının malıymış gibi kullandığını düşünüyorum ve inan ki sana ne kadar antipatik geliyorsa Aziz Yıldırım bana da öyle geliyor, taraftarların resmi site, kanal yolları ile beynini yıkadığını düşünüyorum, o açılış sayfasıda buna en büyük örnek. Faşist bir yönetimin sempatik gözükme çabalarından sadece biri. Ancak yine Aziz Yıldırım'da da aynı yere varıyor sen bir futbol sever olarak Aziz Yıldırım'dan nefret edebilirsin ancak Fenerbahçe camiasından etmemelisin en azından daha geçen gün statda küfür ettiğin rakibine Fenerbahçeye rakip diye dört kalla sarılmamalısın. Çünkü o sarılış taraf olmanın doğasına aykırıdır, ben Galatasaraylıyım, gerçek bir taraftarım diyebiliyorsan zaten bu yazıyı üstüne almamalıydın.

Hıncal Uluç linkine gelince samimi söyliyim linkte Hıncal Uluç'un olduğunu gördüğüm an da video'yu kapadım çünkü sağlıklı bir yorum duymayacağımı biliyordum. Kendisi futboldan bir gıdım anlamamakla birlikte(bknz. Rijkaard, Gerets, Kalli hoca değil güzellemeleri ve daha niceleri) Fenerbahçe'ye duyduğu nefret ile gözleri körelmiş bir kimsedir, o kadar gözleri bulanmıştır ki Fenerbahçe bayan voleybol takımının avrupa ikinciliğine para ile ulaştığını Acıbadem grubunun hasta paralarını Fenerbahçe'ye akıttığını iddia edip o sporculara hakaret etmiştir. Bu yüzden onun Fenerbahçe veya futbol hakkında söyleyeceklerinin benim gözümde hiç bir değeri yoktur ve olamaycaktır da.

Ve son olarak bir kitleden bahsetmişsin ancak verdiğin linkte bir kitleden çok şahıslar belirtilmiş, şimdi ben soruyorum bu kitle kimdir ve özelliği nedir? Benim aklıma gelebilen bir örnek var o da son zamanlarda çok konuşalan Fenerbahçe ve diğerleri kavramı, evet böyle bir kavram mevcuttur, neden mevcuttur biliyormusunuz? Çünkü Fenerbahçe yarıştığı her spor dalında şampiyonluğa oynamaktadır ve bu sene futbol ve basketbol erkek(final serisi daha başlamadı) dalları dışında şampiyonluğa ulaşmış diğer iki dalda da finaldedir. Bu gerçek Fenerbahçe'yi daha büyük yaparmı tartışılır ancak sevilmemek için bir nedendir eğer bir neden arıyorsak.

Ayrıca bu yazının amacı Fenerbahçe düşmanlarına bir saldırı değildi ,keza insanlar bir kurumu ya da kimseye sevip sevmemekte özgürdürler, taraf olamayı başaramayanlara bir göndermeydi yukarıda da söylediğim gibi sen taraf olabildiğini düşünüyorsan zaten burada yazanları üstüne alınmaman gerekir.

Her kimsen öpüyorum

Adsız dedi ki...

Hıncal Uluç'tan hoşlanan kimse yok zaten , ama bu linkte çok doğru söylediği şeyler var , ve Fenerbahçe antipatisinden önce Galatasaraylılığından utandığı kısım çok önemli ki burada ona katılıyorum ; başkalarının başarısızlıklarıyla mutlu olmak son derece ezik bir davranış . Ali Şen'i ben de sadece okuduklarımla tanıyorum ama asıl konu zaten burada o değil ; konu neden insanların Fb'nin başarızlıklarıyla mutlu olduğu . Bu seneki Bursa - Fenerbahçe yarışı , geçen sene Beşiktaş - Sivas arasında geçerken tanıdığım hiçbir Galatasaraylı Sivas'ı desteklemiyordu . Yanlış anlama sana sinirli değilim ama bu Fenerbahçe'nin bu antipatiyi temizlemesi gereken zamanda ( ki Aziz Yıldırım şimdi de Rüştü ve Melih Gökçek'e çamur atmaya başladı ) "rakibinin başarısızlığı üstünden masturbasyon yapanlar" gibi bir ifade kullanınca herhangi bir Galatasaraylı bozulabilir ; çünkü bu düşüncede olan renkdaşlarım olduğunu da biliyorum .

Kaan Eren dedi ki...

Fenerbahçe'nin temizlemesi gereken bir antipati olduğunu düşünmüyorum, Aziz Yıldırım'a duyulan bu nefretin Fenerbahçe'ye çevirilmesini de anlayamıyordum ancak artık anlıyabiliyorum çünkü senin de verdiğin örnekte ki "Tek Büyük" gerçekten sevimsiz bir ifade, bir camiayı diğerlerinden soyutlayan bir ifade ve işte ben ve benim gibi düşünen Fenerbahçeliler bu nedenden ve daha bir çok nedenden dolayı Aziz Yıldırım'ın hemen istifa etmesinden yana. Yani Aziz Yıldırım'ın sizde uyandırdığı nefret hissini anlayabiliyorum çünkü Fenerbahçe başkanı olmasından dolayı nefret edilmesede bizim yakada da sevilmemeye başladı kendisi.

Ancak senin bozulduğun noktaya fazla takılmamanı öneririm çünkü önceden de belirttiğim gibi bu yazı rakibin kim olursa olsun ne kadar nefret etsende kendi takımının durumu için üzüleceğine, çözüm arayacağına nefret ettiği rakibinin başarısızlığına sevinenlere bir göndermeydi.

Benim gözümde ezeli rakibimi destekleyen taraf olma olgusunu kavrayabilmiş bir taraftar rakibi yenildiğinde kendisi kazanmış gibi sevinmemelidir ne kadar nefret etsede. Rakibin şampiyonluğu kaçırır tabi ki hoşuna gider, seni şampiyonluk sayısında geçememiştir ancak bu olayı deliler gibi kutlamazsın üstelik kendin çok istediğin Şampiyonlar ligine kalamamışken çok saçmadır bu tarz sevinçler. Bu yazının tepkisi de onadır.

İnsanlar Aziz Yıldırım, Ali Şen gibi faşist beyinlere sahip olan insanlar yüzünden Fenerden çok nefret ediyor olabilirler ancak bana göre gerçek bir taraftar önce kendi sevdasına bakar ondan sonra başkalarının başarısızlığı ile mutlu olması gerekiyorsa mutlu olur. Eminim sen yukarıda belirttiğim gibi bir taraftar değilsin o yüzden lütfen verdiğin örnekteki gibi ifadelere takılma...