29 Mart 2010 Pazartesi

Best Of L'Auriga-Futures


Bazı şarkılar vardır siz onları bulmazsınız, onlar gelir bulurlar sizi, yapışırlar, bırakmazlar. İşte bana çok enteresan bir anımda yapıştı bir şarkı, bırakma bırakmıyor. Bir cuma akşamı; bir restoranda yemeğimi rahatça yiyebilmek için yemek gelmeden tuvalete gittim. Erkek okurlarımın hatırlarına gelebileceği gibi bir erkek pisuvar'a çişini yaparken bir şeye konsantre olma zorunluluğunda hisseder kendini, o şey bir nokta, karşısında duran reklam panosu, kanyon'daki sinemanın ultra-modern tuvaletinde ki film fragmanları ya da tuvalette çalan müzik olabilir. Benim işte o anda konsantre olduğum nokta Zero 7'dan Futures'dı. İngiliz kardeşlerim düşüşten sonra nereye gittiklerini merak ediyorlardı, ben de katıldım onlara, ben de merak ettim pisuvar karşısında. Siz de katılacaksınız onlara, hele bir dinleyin...

Just let me know
Where we go after the fall

Hiç yorum yok: