24 Kasım 2009 Salı

Disposable Wonder

 
 İkinci paylaşımımız Elvan Koç' tan geldi. Gerçi pek paylaşım sayılmayabilir bu çünkü ben bu kareyi gördükten sonra Elvan'dan bana yollamasını istedim o da seve seve yolladı. Bu kare bir disposable camera yani kullan-at kamerayla çekilmiştir. Yıllar boyunca o kadar aşşağılanmış ki bu kameralar, düşünün Wikipedia'nın bile adamları dövmediği kalmış tanımlarken; is a simple box camera sold with a roll of film installed, meant to be used once . Fakat kim ne derse desin,fotoğrafa bakar bakmaz, Manhattanda buldum kendimi, hissetmeye başladım şehrin canlılığını. Güneşin arkada kalmasıyla ortaya çıkan renk ve yukarıdan şovu çalmaya yeltenen başka bir kare de tuzu biberi olmuş fotoğrafın. Bu kareden çıkardığımız ders, disposable misposable demeyeceksin eline deklanşör geldimi basmadan geçmeyeceksin olmalı. Teşekkürler Elvan.

Hiç yorum yok: