20 Kasım 2009 Cuma

Session in Samos



 
 Portekizli kaptanımız Nuno ile vardığımız Samos'ta kiraladığımız, Suzuki Jimmy model üstü açık cipimizle off-road yaptıktan sonra Nuno köklerken çekilen iki kare. Benim için çok eğlenceli an'lardı, fotoğraflara baktığımda  bana hissettirdikleri özgürlük duygusundan yola çıkarak aklıma radyo eksen'in reklam panolarında kullandığı fotoğraf aklıma geldi ve bugün radyo eksen dinlerken duyduğum şarkıyı fotoğrafların altına serpiştirdim iyi bakışlar ve dinlemeler.

Şarkı; Suzie Q- Creedence Clearwater Revival

3 yorum:

ceylan dedi ki...

bu resimlerle birlikte şarkı çok guzel gitmiş kaancım zaten biliyosun ki postlarını cok seviyorum ve içlerine anılarını koyman daha da anlam katıyo aynı guzellikte ve yenilerini bekliyorum

Kaan Eren dedi ki...

Teşekkür ederim, elimden geldikçe samimi olamaya devam. Seninde paylaşımlarını bekliyorum. Yaladım.

ceylan dedi ki...

aklıma ilk gelen şeyi paylaşıcam burda hiç merak etme :)